Sommaren när kommer du??

Jag vill ju köpa sommarkläder och gå i shorts med bruna ben och klacakr på skorna .. Jag längtar efter att slippe klä på mig så mycket kläder när jag ska gå ut. Men de kommer under tiden så "bombar" jag er med en massa olika sommar tips..

Skärgårdsommar
Skärgårdsommar by LillemorN featuring Converse shoes

Jeansshorts är inne även i sommar =) Snart ska jag göra mig i ordning här o sen kommer M och lämnar T's väska så jag kan packa resväskorna till imorgon för 19.20 går flyget till Berlin och Lillstrumpa o MrB äntligen får jag åka "hem".
Jag älskar Berlin och vill vara där hela tiden. Fick jag chansen skulle jag fkytta dit, men men de går inte så då får jag nöja mig med att åka o hälsa på.

Ha en bra dag

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0