Snö ute vår inne... eller iallafall i sinne =)

Se vilka underbara skor jag har hittat... Undrar bara när jag ska ha dom här skorna??
Kanske på min egen födelsedagsfest? Ja så får de bli de är ju såååå söta =)



Vill ha vill ha!! =)

Snart blir de vår ja nån gång de är ju bara februari..

En tanke bara tänk så trist de skulle vara om vi inte hade nån snö?? Grått trist o regnigt, bläää...
Jag tycker om snön de kommer ju bara lite mycket på en gång tycker jag...

Men som vi alla vet så är de ju så att de blir vår nån gång ... Så håll ut alla där ute snart kan vi ha fina skor igen =P

Snart kommer MrP hem hoppas jag han sitter just nu fast på ett tåg vid Åby... Bara snart 1 timme försenad... Stackars MrP ... Maten är lagad o väntar .. Nu ska vi bara skotta fram parkeringsplatsen när han kommer hem. Jag ska hjälpa till =) Skulle ha skottat den klart om vi bara hade haft en skyffel hemma men den ligger i bilen.. =)

Vi ses o hörs Adjö

Trevlig kväll på er förresten

Lämna ett meddelande
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

snygga! ♥

2010-02-03 @ 21:04:28
URL: http://www.kakhusets.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0