Uschdag idag...

Jag vet inte vad de är med mig idag.. allt känns sunkigt och trist. Fast solen lyser utanför och de är fint väder.

Jag är bara sur som ett troll och vill bara gå hem igen.
Ikväll ska vi gå ut och äta med vännerna, de blir nog roligare då.

Jag vill bara att tiden ska gå och att jag kan få flytta nu! Eller ja om ett tag jag måste ju rensa en massa och packa innan så vänta en månad åtminstone...

Nej jag har en skitdag idag jag blir irriterad på precis allt och alla. Jag är missnöjd med allt jag gör inget blir br nog enligt mig själv. Skit också!!
Och så är de en sån dag när en massa saker ska lämnas in och jag vill inte lämna in nåt av de jag gjort för de duger inte!


Jag är en sån gnäll spik jag vet men vad ska jag göra då??? Det finns ingen som här som jag kan släppa ut allt mig gnäll på idag., =(

Nej nu är de färdig gnällt för idag....

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0