Snart drar jag ...

Mot Berlin och Lillstrumpa och MrB.. på torsdag morgon 6.30 går flyget mot världens bästa stad.. Undrar om jag är lite partisk i min bedömning ;-)

Hur som helst så har hela helgen varit mycket bra och vi har ätit gott och umåts med människor som vi tycker om hela låååånga helgen.

Julaftom spenderades med moster + familj och så mamma såklart. T var hemma hos mig så vi hade det så mysigt. T blev glad för sitt Nintendo DS Xl.. super mario edition blev det =) Hon ville inte lägga det ifrån sig hihi..
Jag blevs uper nöjd med mina presenter också, mysiga snygga nya skidbyxor, perfekt och Sex and the City filmen, den andra =) Så nu tjejer kan vi ha tjejkväll med "Cosmos" och mysbyxor =P

Juldagen firades med hela min tjockasläkt och när vi firat klart så tog vi spån

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0