Off Beat

Idag är jag verkligen off beat... tankar som snurrar och känslor som guppar. Borde vara glad för en annan människas skull men kan inte.

Tycker de var nedrigt gjort och vill egentligen bara fråfa Varför??? Men kan inte för jag vill inte komma på kant, vill inte gräla vill bara ha tillbaka ..

Nej de har inte med mig och MrP och gör men jag kan inte säga vad det är. Det är nån som står mig mycket nära som jaaa betedde sig en aning dumt.
Antagligen inte med flit, eller jag hoppas inte det men jag känner mig bara väldigt obetydlig just nu....

Som om jag inte är speciellt viktig längre, När jag tänker efter så kan det vara rädsla som gör att hon gör som hon gör. Rädsla för att hamna utanför att inte vara en del längre... Men om man gör så så knuffar man mig längre bort och jag tror inte hon förstår..

Gick och tränade på mammas sista pass idag .. de var bra för mig och mitt huvud. Fysiskaktivitet hjälpte verkligen och de känns bättre nu., Men inte bra, det går över, behöver sova. Kunde inte göra det i natt för jag grät.. under täcket för att inte visa.
Känske är jag barnslig men hon gjorde mig illa.....


Imorgon är en ny dag och då ska den bli bättre mycket bättre. Imorgon ska jag packa för sen ska jag åka till min älskade Lillstrumpa åhh som jag saknar dom och T...
Just nu saknar jag T så otroligt mycket vill bara krama henne innan jag åker.

Jag får tänka på henne hon är hos pappa .. skickar en massa mentala kramar och pussar till henne...

Hoppas hon känner dom =)

Nu ska jag laga mat och sen duscha de får jag inte glöma...

adjö på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0