Leka med bilder

Jag gillar ju att fota som ni vet och igår satt jag och rensade bilder... kastade 100-tals med bilder som jag inte kan spara. =(

Sorgligt jag vill spara allt jag fotar men man kan inte spra 20 bilder på en gran i Sörsjön säger MrP ;-)
(jag tycker man kan det men inte han hihi..)

Hur som helst så hittade jag en massa roliga effekter på ett program på datorn. Det ära lltid lika kul att leka med bilder tycker jagäven om jag inte har tillräckligt med tid att göra det på nu för tiden =(

Önskar jag hade mer tid att göra sånt som jag verkligen tycker är kul men de är så det är just nu och då får man anpassa sig efter det. När jag blir pensionär så kan jag hänge mig åt bildredigering och fotografering haha...

Här kommer en bild på T från Florida..

Orgnalbilden kommer först:



Resultatet:


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0