Jag vill vara "kändis" för en dag.

Jag hittade en tävling som jag sååå önskar att jag kunde få vinna.
Nämligen 2 biljetter till Elle-galan 2011.

Jag vill så gärna vinna för att jag har aldrig varit på en sådan gala, jag vill klä upp mig göra mig fin i håret, ta på de höga klackarna och bara njuta av allt det vackra för en kväll.
Jag vill lämna stress, måsten, en arg 7 åring och allt det vardagliga hemma för en liten liten stund.
Jag vill åka till den stora staden för att se alla vackra kläder och människor. Njuta av att vara fin och ja egentligen bara vara =)
Om jag skulle vinna så blir jag gladast i hela världen, för vem skulle inte vilja fly verkligheten en liten stund....

Tävlingen hittar ni här om ni vill vara med och konkurera om priset =)
http://loreal.feber.se/


Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Jag behöver ju inte tävla, för det var väl 2 biljetter till Elle-galan och vem är bättre att ta med än lilla jag! ;)Se nu till att vinna så att vi kan vara glamourdrottningar för en kväll! ;) Kram på dig!

2010-12-08 @ 10:55:35
URL: http://tinis82.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0