I love SJ.... NOT!!!

Herregud, Sj gick ut och sa inför denna vinter "att de kommer inte att bli som förra vintern"

HAHAHA säger jag.. välkommen till Sverige och SJ statens järnvägar.. jösses de har bara börjat med vinter, kyla och snö .. och redan så är det "Omfattande Signalfel"
Gillar jag det??

Nej inte ett dugg för SJ gör så att min Babe inte kan komma hem. Nu sitter han fast i Stockholm och väntar på ett tåg som är 40 min försenat än så länge. Inte ett dugg kul och klockan är ju massor.

Jag får väl umgås och prata med honom imorgon antar jag, om han kommer hem då vill säga... :-S

Nej nu ska jag glutta lite på tv och sen lägga mig i sängen ..

Natti natti på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0