Fredag och helg.

Så då ja var det fredag igen.. veckorna springer iväg och nu är 3 veckor kvar till julafton.

Dags att ta tag o fixa alla julgrejer som ska fixas =) Men jag hinner, ingen idé att stressa de blir jul oavsett om jag stressar ihjäl mig ;-)

Nu har jag en hel helg utan några planer, skönt ja visst men lite skumt också. Jag brukar alltid ha en massa att göra.

Så vad ska man hitta på? Skulle vara kul att hitta på nåt skoj. Pratade med C på jobbet för ett tag sen om att se hennes kille spela imorgon men nu är hon sjuk så vi får väl se hur de blir med det. Stackars C =(

Annars hittar vi på nåt annat kul =)

Nu ska jag laga mat för jag är vrål hungrig.

Trevlig helg på er.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0