En glad sambo utropar...

Jag har kommit på nåt du kan önska dig i julklapp.. (han har tydligen glömt att jag fått min julklapp redan mitt egna fina radhus .. men de gör inget ;-)

Hur som helst så har han kommit på vad jag ska önska mig i julklapp..

En extern hårddisk som man kan ta med sig...

Men vad är nu detta??!!! Ok de är en MYCKET praktisk present med tanke på att mina bilder har fyllt upp hela den bärbaradatorn.. IGEN....
*förlåt* men jag tycker om att fota ;-)
 
Så nu tycker sambon att jag ska önska mig en sådan... Jag tycker att Sambon kan önska sig en sån istället.. jag har mycket roligare saker som jag önskar mig.

Men jag och Tomten har ju gjort en deal och de var ju att jag skulle få radhuset i julklapp.

Taskig Tomte som låter mig betala för det men men (förlåt tomten du är inte taskig...)

Ni som känner mig vet att jag tror på Karma där av min ursäkt till Tomten, jag VET att de kommer tillbaka och biter mig i rumpan om jag inte är snäll. Hela de där med "den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket" är såååå sant när de gäller mig.

Är jag ensam om att drababs av Karmas vrede eller händer detta alla?

Hur som helst så har jag kommit fram till att jag får önska mig små presenter ...
typ ett kakfat i olika våningar att ha smycken på (jag vet man ska ha kakor men jag vil ha mina smycken så jag slipper ha dom i en Victorias Secretpåse på byrån..)
Sen önskar jag mig Sex and the City filmen alltså 2:an...
en ny kalender,
snygga kläder,
En iPhone haha.. eller annan smartphone ;-),
en varm och solig sommar,
coola ljus.. e
n JÄTTEstor Tomte med gråkläder.

Hmm ja de var nog allt just nu.

Fast som varje år så önskar jag mig att alla som jag tycker om ska vara friska och ha de bra! 
Det är inget jag säger för att hålla mig sams med Karma, jag menar det! =)

Så nu återstår det att se om jag får en hårddisk i julklapp... praktiskt=JA kul=NEJ...  

=)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0