Drömmer mig bort

Jag kan inte förstå att för 2 ½ månad sedan så var vi i Florida. . .
Då firade jag min födelsedag med 30 grader varmt och strålande sol. Helt sjukt, de har aldrig hänt innan =)
Det brukar inte vara så varmt och soligt den 3:e oktober hehe.

Så helt ärligt så kändes det helt overkligt att sitt där på stranden på sin födelsedag.
Men jag kan göra om det fler gånger, jag lovar (hint till familjen om att åka i väg fler gånger...)

Jag skulle kunna tänka mig att hyra ett hus över jul och nyår med och ta med hela stora familjen... undrar dock vad pappa M skulle säga om det .. Nej de kommer inte hända ändå för jag vet att jag skulle bli lite ledsen om dom åkte iväg med T över jul.

Men de skulle vara skönt.

Jag kom på att jag har ju inte ens visat bilder från Disney World, de måste ni bara få se. Alla stora mysiga figurer som var med på paraden..


Jag tittade på korten igår och jag saknar min syster så mycket och MrB med. Jag vill att de ska bli den 30:e dec så jag får åka hem till henne.. men samtidigt så vill jag ha lite julafton med mys och paket först.

Det är fredag igen och T kommer hem Jippi!
Men imorgon följer hon med mormor ut på landet för vi är bjudna på Jul/glöggmysfest hos ett av mina favorit kompis-par.
Det blir dock städat och fint, för jag mår ju inte bra ännu, och vi ska på adventsfika hos mamma och J på söndag =)


Nej nu ska jag börja dagen här tror jag så att jag får nåt gjort.

Adjöken





Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0