Dan före, dan före doppardan...

Kan ni förstå att det är 2 dagar kvar till julafton?

Jag kan inte det, jag jobbar in i det sista kan jag lova. Jag har en STOR grej som måste vara klar innan jag går hem imorgon och som det ser ut just nu så så är jag mil i från att bli klar. =(

Men jag måste så i eftermiddag så kalalr jag in det stora kavaleriet nämligen kollegan L... =)
Måste ha hjälp för detta går inte ihop annars, får jobba hela natten annars.

Så kan det vara .. sen har jag miljoner saker att göra hemma också.. handla julklapparna (ja jag vet ute i sista minuten i år igen som alltid) laga knäck, fixa naglarna, plocka hemma och laga julmiddags efterrätten ..
Sen ska klapparna slås in, mys med familjen och ja Tomten måste jag ringa till och berätta när det är dags för honom att komma.

Men vet ni... Det blir jul även om jag inte hinner skura golv och damma över allt igen .. Klapparna kommer att slås in och går projektet bra ikväll så går jag hem tidigt imorgon och då ska jag fixa de sista paketen och slå in dom sen ska jag bara vara hemma och mysa.

Jag älskar julen!! och jag stressar inte över den, de är ingen idé för jag hinner ändå och gör jag inte det så som sagt blir det jul ändå...


Nu måste jag köra igång med första saken för dagen.



Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Det är ju så sant det...julen kommer ändå, hur man än gör liksom :-)¨God jul och lycka till ditt projekt !! Kram Jessie

2010-12-22 @ 08:57:49

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0