Dagens Wake up call

Eller borde kalla de dagens vakna-låt =)


När jag kom till kontoret imorse för lite fredags jobb så kommer en av mina kollegor och säger att hon hört en låt som vi bara måste höra ..  Så en av våra chefer letar reda på den på nätet. Vi är ju trots allt proffs på internetsökningar hela bunten ;-)

Denna låt var det som hon hade hört.



Så fantastiskt bra tycker jag. Little Marbles heter dom och låten heter Jag hoppar och trampar på ditt hjärta.

www.littlemarbles.blogg.se kan man läsa mer om dessa två kanontjejer från Norrköping såklart! ;-)


Nej nu ska jag göra nytta när jag ändå är här de är ju fredag idag så snart är de heeeeelg =)


Ha en bra dag nu.

Adjöken

P.s Lyssna en gång till på låten, jag lovar den kommer att fastna.. D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0