Better pick it up

Jahopp... Jobbet går bättre äntligen har tekniken börjat lyssna på mig och jag har fått till det mesta nu. Så nu kan jag verkligen packa min väska och åka iväg imorgon.

Kvart i fem åker vi på morgonen mot skavsta för att flyga till Berlin och Lillstrumpa och MrB.

Det känns lite bättre idag... Tror jag måste prata med personen i fråga innan jag åker imorgon, tror inte jag kan slappna av annars.

Så håll tummarna.

Det blir nog inte fler inlägg i år.


Så Gott Nytt År på er!

Ses nästa år ett fantastiskt år ska det bli, lika bra som detta året...

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Hoppas ni får ett trevligt nyår! Kram och hoppas det där tråkiga löser sig på ett bra sätt.

2010-12-29 @ 14:05:41
URL: http://ecs81.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0