Uppe före tuppen

Jepp idag är jag uppe tidigt.. Sitter på kontoret och filar på de sista innan min kollega kommer hit från Stockholm för att planera upp det sista som ska göras nu.

Han ringde 7.15 och sa att han åkte nu så han kommer väl vid 9.15.. Så helt i onödan sitter jag här så här tidigt åhhh.. men men de gör inget då hinner jag blogga lite med =P

Har egentligen inte så jättemycket att skriva om. Verkligheten börjar på måndag med skola och annat viktigt.
Igår körde träningen igång på riktigt och hela denna veckan är proppfull.

Ikväll dra Augustifesten igång här i stan med konsert i Vasaparken med vår fantastiska Symfoniorkester och så vårt hemma band Liverpool. C's sambo A spelar i Liverpool så så länge  inte regnet står som spön i backen så ska jag och T gå och kolla ikväll. =)

Imorgon kommer RixFm festival till stan med hela cirkusen. T älskar ju Erik Saade så det är bara att vi pallrar oss dit då med.

Fredag spenderas på kontoret först för att sen hem och packa ihop T och hennes grejer och sen åka till hennes Pappa. MrP och jag ska nog åka till Kela och Rupert och sommarstugan över kvällen om vädret tillåter. Lördagen ska de jobbas och sen blir det att besöka Svärisarna för ett födelsedagskalas. Kvällen spenderas nog i ett öltält.

Som ni märker så är det fullt upp och allt beror på vädret haha.. Hoppas på uppehåll, skiter helt ärligt i om solen lyser eller ej. men de är ju så klart roligare om solen lyser på oss men bara det inte regnar!!

Söndagen dås ka de mysas för MrP åker till Spanien och är borta 1 vecka =( han ska jobba... Fusk tycker jag men men de kanske regnar på honom med hihi.
Men han är värd att komma iväg lite även om jag saknar honom massor.

Så nu har ni en uppdatering om mitt liv =) Nu ska jag jobba också ha en bra dag

Adjöken

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Tillbaka till verkligheten och jobb igen alltså? Välkommen! :D Fast äsch, man kan väl ha kul ändå eller vad säger du? Kramis!!

2010-08-18 @ 08:56:57

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0