Tror jag ska köra lite träning idag

Yepp de känner jag för... dags att starta livet igen med  bra mat och motion =) Bort med vinet och godiset. Den goda maten ska jag behålla för den offrar jag aldrig =)

Men nu ska de bli ordning på "torpet" igen och de är lika bra att sätta igång på en gång. Så ikväll är det jag som snörar på mig träningsskorna och ger mig av till Friskis. Lika bra att satsa stenhårt ibörjan. Många säger att man ska ta de lungt i början så man inte tröttnar.
Jag måste göra tvärtom Starta stenhårt för att få i gång kroppen så att den längtar efter träning. Så nu kör jag allt på en gång. Träna idag, genrepa mammas pass på tisdag och gå på Fridas Diplomering på onsdag kl 18.00. Frida och jag gjorde vår uttagning första gången ihop. Hon gick vidare =)


Nej nu ska jag städa vidare... Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0