Sweeet sunday...

Nej så sweet är den inte =( har vinkat av MrP när han tog bilen till Arlanda för att flyga till Malaga, han blir borta en vecka. *Snyft*

Men aja en vecka går fort och den här veckan är de fullt upp så =)

Igår var vi ute en sväng, gick till Kela och Rupert och tog en öl eller två. Sen gick vi till Skandiateatern för att kolla på band som spelade. Flera av mina jobbar kompisar spelar i ett band som heter Elmer. De är riktigt bra tycker jag. De var första gången jag såg dom spela så de var kul.

Sen blev de en sväng till Harrys med tjejerna.. Vakten stoppade oss och ville kolla leg.. jag slet fram mitt och han sa att nej de behövs inte vi har ingen övre åldersgräns och så skrattade han... Hmmm tur att jag var på bra humör annars hade jag blivit riktigt sur haha.. =)

Kvällen gick fort och hem kom jag inatt men sen var de bara att gå upp igen för att vara lite social med MrP innan han åkte.

Nu har jag mest legat i soffan och slappat ska äta mat nu och sen 16.30 blir det ett step-pass på 75 min på friskis.

De är fint väder så jag borde ju gå en liten promenad tycker jag =)

Men nu ska jag äta

Hej svejs

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0