Solens strålar letade sig in i sovrummet

Åhh vilken underbar morgon det är (nja förmiddag)

En fantastisk dag tror jag att de blir. Idag ska jag och T åka till HC och kolla i affärer och hälsa på Alvin och Gänget.. ni vet ekorrarna från filmen Alvin och Gänget =)

Sen måste jag städa också MrP kommer ju hem inatt såååå skönt. Jag tror jag längtar ihjäl mig efter honom just nu. Jag vill bara att han ska komma hem så jag kan få krama på honom.

Tur att jag har T som håller mig sällskap idag.

Städning är ju inte de roligaste men de är ju skönt när de är klart. Ska handla en lite present och sen så vet jag lite mer om MrP's överraskning men hittade inte exakt det jag ville ha så jag får ta en titt på HC idag.

Nej nu ska jag jaga T så hon borstar tänderna så vi kan gå nån gång.

Ha en underbar dag idag.

kram på er!

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0