Lite lördags shopping

Idag har det spenderats en del tid på HC. letandes efter överraskningen till MrP men hittade inte de jag ville ha =( Så de blir att gå till affären i stan där jag har hittat de perfekta ;-)

Sen så spontan shoppade jag en rosa resväska till halva priset...


Det blir den rosa i mitten och den på 70cm. Tror att den kommer att bli perfekt.
Nu kan jag inte bli anklagad för att försöka sno någon annans resväska när jag INTE ahr en svart haha..

Tycker de var kanon att de var halva priset så 600 kr de kan den gott kosta.

Vad har vi gjort mer då idag?? Jo jag ahr knåpat ihop ett armband har ju en del pärlor och grejer hemma som jag inte gjort nåt med. Men nu så har jag gjort ett armband =) Ska lägga upp en bild på de snart. Måste bara laga lite kvällsmat först.

Pratade nyss med MrP han var på flygplatsen så snart är han hemma hurra! Om typ 6 timmar skulle jag tro.

Läääängtar efter honom sååå mycket.

Nej mat ska lagas Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0