Hej Bloggvärlden

I'm back =)

T är hemma nu och jag känner mig inte så ensam längre skönt.

Vi ska snart gå till stan en sväng handla lite och bara mysa. Måste äta någon mat men jag vet inte vad så jag väntar på att T ska berätta vad hon vill ha hihi..

Annars blir det något färdigt idag. Imorgon kommer MrP hem också så vi ska köpa en lite present till honom.
Sen måste jag ordna en överraskning till honom så att jag har den färdig till om ett par veckor ;-)

Ni som gissar vad de är skriv inget här för man vet aldrig om han råkar läsa hihi och då blir de ju ingen överraskning längre,

Nej nu ska jag dra med mig T till stan hon behöver lite nya thights tror jag bestämt hon växer så de knakar.

Adjöken och trevlig helg på er-.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0