Plastikkirurgi

Jaha då ska "man" tydligen förutom att fixa läpparna med sprutor och brösten med silikonkuddar och ansiktet slätas ut.. ja "man" ska tydligen även fylla kinderna med nåt (vad vet jag inte men de kanske är fett från rumpan??) för att dom ska bli fylligare.. alltså så ska man ha "äppel-kinder" för att vara snygg nu för tiden.

Tack Mamma o Pappa för att ni gav mig mina "äppelkinder" nu slipper jag det problemet att de ska opereras hit och dit haha....

Vissa har det bra som slipper att operera sig för att vara snygga ;-)

Skönheten ligger ju trots allt i betraktarens öga....

Och den som ser dig mest är ju du själv så egentligen borde man vara glad för att man ser ut som man gör och att man är frisk och glad.
Man ska inte behöva ändra på en massa saker för att man ska passa in i samhället och en mall som är helt omöjlig att leva upp till.

Sorgligt men jag ska se till att min T ALDRIG ska behöva känna att hon behöver ändra på nåt när det gäller hennes utseende. Hon ska aldrig behöva känna att hon inte duger.

För alla människor är vackra och det är från insidan som skänheten kommer, utsidan vet vi ju förändras med åren...
Så utsidan är inget man kan förlita sig på men insidan har du kvar och det är det som definierar vem du är. =)

Ojoj de blev djupt det här de som började som ett tack till Mamma o Pappa för äppelkinder slutade som djupa tankar... aja så kan de gå.

Så frågan är väl Vad är skönhet??

Är detta skönhet? är det så här många vill se ut??


Jag har alltid varit smal och många gånger har jag lidit av det.. Inte för att de är fult att vara smal utan för att jag har så många gånger fått höra orden: Guuuuud vad du är smal äter du inte, har du anorexia osv...
Inte kul alls när man gör allt för att bli lite rundare. jag ville inget hellre än att få kurvor och vara kvinnlig. Idag har jag accepterat mig själv och tycker att jag ser bra ut.
Jag tränar för att må bra och äter för att jag är hungrig inte för att jag ska gå upp i vikt.

Så skeva kroppsuppfattningar finns hos alla tjock som smal.

Mitt tips är att tänka efter och se på sig själv och vad man har för något .. att man är frisk och har människor runt sig, betyder så mycket mer än stora bröst eller en pinnsmal kropp =)


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0