Nu längtar jag ännu mer...

Ja jag vet var vi ska!!!!

Igår kväll fick jag veta och jag blev helt till mig.. Underbart!
Jippi!!

Men jag säger inget än jo eller nej.. hihi.. ska berätta sen. Men de kommer att bli grymt kul och fantastiskt. Tack snälla MrP, Lillstrumpa och MrB.
Vi ska till ett ställe som jag vill åka till vi pratade om att fira jul/nyår där nån gång men nu ska vi åka dit i oktober blir nog kanske redan i slutet av september!
Men jag längtar så grymt mycket och jag hoppas över hela svenska sommaren för det här.

T kommer att älska att åka hit =)

Hon kommer att få så mycket kul att göra och jag med. Men de tar låååång tid att flyga hit. Hurra inte för mig men de går om man bara vill så =)

Åhh jag vill bara skriva avr vi ska .. men jag vet inte om jag får hihi.. jag får hålla mig ett tag. T vet inte var vi ska så om nån läser här och träffar henne så får ni inte berätta var vi ska och att vi ska nånstanns. OK??

Och jag säger så här det är INTE Thailand.. =)

Och bäst att skriva det här jag fråga typ 10 gånger igår om dom skojade med mig för jag var lite orolig för att de skulle lura mig och att vi skulle nån annan stanns än vad de sa men de är sant. Och de är inget APRILSKÄMT =)

Ska nog avslöja sen var vi ska .. lite senare...


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0