Vill känna förändringens vindar...

Jag vill jag vill att de ska ske nåt kul.. jag är inne i en svacka när allt känns som vanligt och inget är nytt ..
Livet rullar på i samma gamla spår och inget nytt händer. har ingen energi för att gör anåt heller. Känner bara att jag har en massa måste jag måste göra hela tiden.

Kanske borde jag stanna upp o tänka efter vad är de jag har fåt nåt egentligen ?? Jag vill bara ha mer o mer av saker som jag kanske inte kan få??..

Jag vet inte vad som händer nej just de det är ju inget som händer.. Jag gör ju inget jag har bara fullt upp av måsten hela dagarna . helst skulle jag vilja åka bort till solen o värmen o bara få lata mig en vecka eller så..

De skulle vara skönt tycker jag...

Jag vill göra nåt nytt med mig själv eller med mitt liv.. Hela dagen har jag funderat på vad jag skulle kunna göra för nåt...
Hallen är fixad den blev fin men ändå var de inte nog.. jag vill ha mer.. Jag vill ha ett hus jag vill ha en bebis ja jag vill ha mycket här i världen. Men allt de hinns med just nu ska jag förändra det lilla i livet ..

Börjar med att klippa mig på lördag =) Kanske känns de bättre då .. =P
Skulle vilja klippa håret så här ...

Men jag vågar inte..

Kanske så här:

Men mitt hår är för kort...

Så här då:

Skulle jag heller aldrig våga..

Nej så här blir det men med min bruna färg som jag har idag ... Det blir bra. Iallafall till o börja med =)


Ja de är iallafall en förändring resten får jag ta sen.. Nu ska jag plocka iordning här de ska nog lyfta mitt humör en aning... Sen ska jag mysa med T när hon kommer hem från W..

Hoppas ni har en bra dag o Tack Ch för att du lyssnar när jag bara gnällar o gnatar .. =)



Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0