Städa städa varje (fredag) nja lördag..

Nu så tar jag en paus och kollar in min "farm" på Facebook.. haha jag har också fastnat i Farm Ville på F-book.. Måste skörda och kolla djuren o hjälpa grannarna =P

Eegentligen så ska jag ju städa o fixa här .. men jag måste pausa ... har bara köket kvar..
Messar lite med Ch på jobbet o kollar hur hon hade de på sin mässa i Stockholm i veckan =).
Sen funderar jag på vad jag o MrP ska hitta på ikväll, känner för att göra nåt men jag vet inte vad =)
Alla vänner är uppbokade för planer o grejer. Kräftskivor verkar vara den stora grejen just nu. synd att inte jag har ätit några kräftor.. hmm kanske borde ha en spontan kräftskiva ikväll??

Nån som vill komma?? =)

Jag älskar kräftor med guuud vad de är trista att skala.. de blir ju bara skal kvar o inge o äta, de är nog den mat man får jobba mest för, för att bli mätt på.. Typ 100 kräftor får man äta för att bli mätt, vem orkar skala så många??

Just d e glömde..

När syster var här i våras/försommaren så var vi på Trädgår'n o åt räkfrossa, en stor skål med räkor.. O för att få henne att äta räkorna med mig så fick jag skala dem alla säkert 100 st haha.. jag var sååå kall om fingrarna när jag var klar =)
Men de var grymt gott..

Här kommer en super bild på syster o T ...


Gud vad jag saknar er båda o så klart B med.. Tur du kommer hem snart syster. Då blir de rosé o fanta med V .. hurra!

Nej bäst jag gör klart de sista här hemma så de är fint när MrP kommer hem från mamsen..

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Jag saknar er med massor!!!! Skulle gärna komma pa kräftskiva, da skulle du behöva skala alla mina räkor igen =) För oss blir det potatisgratäng, en köttbit, sallad, rödtjut.. =) o en film i kväll. Ganska skönt. Tusen kramar

2009-09-12 @ 19:32:41

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0