Söndagsmorgon

Jaha idag är de dags för T att åka till ridningen. Sista gången idag och jag o MrP ska följa med henne. Ska ta en massa kort så att ni ser =)
Eller MrP får ta korten för jag ska ju hålla i hästen, vilket iofs skrämmer mig lite men de kan ju inte vara en jääääätte stor häst eller hur, de är ju ganska små de som rider hihi.
Ja de kommer att gå bra de tror jag det.
Sen är de bara att hoppa in i duschen för att sedan möta mamma o åka till skogen o kolla svamp. Undrar om de finns nån svamp kvar?

Hemma ser de ut som ett bo,bnedslag.. vi har ju börjat med hallen nu och spacklat o så o nu ska de slipas o sen målas. Så de är ganska dammigt hemma. Men lika bra att börja med hallen o jobba sig innåt sen =)


Nej nu ska de göras nytta här för sen är de dags att åka till stallet.

Ha en bra dag o återigen Grattis Lillasyster =)

P.s Tack för mms o sms i natt =) D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0