Snart är de min födelsedag..

Bara 2 veckor kvar nja lite mindra faktiskt... o jag vet inte hur jag ska göra... Hela lägenheter kommer se ut som ett kaos.. o jaa jag känner inte för att ha hela tjocka släkten på besök =)
Min familj består ju av min lilla familj här, mamma o så hennes 3 syster med familjer.. o så MrP's familj på 3 personer o lillasyster men hon kommer ju inte förän den 24 okt eller ja den 22 okt =)
Men om jag ska bjuda alla o alla ska komma så blir vi ... hmm låt mig räkna 4+4+4+2+3+3=20 personer... o ja jag vet inte men jag känner inte att jag har tid att ordna kalas för så många gäster..

Jag vill att min mamma min moster o hennes familj kommer.. Ja o så syster o MrB men de kan ju bli lite tajt för dom att åka från Berlin o hit för att få kaffe o tårta =P

Men jag vet inte hur jag ska göra eller när jag ska fira men de ordnar sig.. Från början skulle vi ha gått på Ladies Night på kvälen men de finns inga biljetter så de blir inget med det.Så istället ska jag vara hemma o mysa med MrP och T på min födelsedags kväll..
Känner inte för nåt stort den stora festen blir nästa år när jag fyller jaaa 25 är det va?? =P (ok 30 då men säg inget till nån.. =).. )

Aja i-landsproblem säger jag bara.. Mamma sa igår att jag var tvungen att fira min födelsedag för hon hade hittat en jättebra present till mig så de måste jag ju göra då =)

Nu ska jag skruva upp lite mer saker i hallen de börjar arta sig nu .. de är städat o lite grejer är upphängda ...

Snart får ni Se =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0