Sköna galna söndag...

Hela dagen har gått sååå fort... först jobba sen till stallet med T för ridlektion sen hem och äta mat sen till skogen med mormor sen till gammelmorfar sen hem och sen T till W o leka och jag o MrP började måla hallen och sen laga pizza o sen lägga T för natten, läsa saga kolla FB och mejlen sen måla hallen en gång till... Nu klart....

Denna dagen startade kl 05.15 och den slutar nu kl 21.45... äntligen ..

Ojoj vilken dag.. men jag har fått så mycket gjort =)

Och allt finns i bilder som ni får se imorgon nu ska jag rengöra penslar sen ska jag rengöra mig själv för jag har färg överallt till o med mellan tårna =)

Sen blir den liiiten stund i soffan för sen ska jag sova..

Så detta blir allt för idag Natti natti

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0