Ser de inte alla likadana ut??

En fråga bara gå in o kolla här...http://desireenilsson.blogg.se/2009/august/tavling-1-att-valja-killar.html#comment En av de stora bloggtjejerna har nån slags tävling för att utse den snyggaste killen..

Men ser de faktiskt inte likadana ut??
Jag tycker de ser ut som små tjejer allihopa =)
Är de så här killarna ska se ut när de är typ 16?? eller de kanske är äldre på bilderna?? Vad vet jag inte tilltalar de mig iallafall o tur är väl de eftersom jag är såååå mycket äldre än de =)

Snacka om att se ut som alla andra att vara individuell o sticka ut är inget man vill göra när man är tonåring de är ju verkligen bevisat här =P

var bara tvungen ...


Lämna ett meddelande
Postat av: Anonym

Haha! Håller med dig. Föredrar mina män lite mer manliga. Tack för inlägget förresten. Ser framemot att sippa vin med er norrköpingstjejer oxå! :D

2009-09-03 @ 18:47:21

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0