Så snygg jag blev...

Jag blev super snygg när kusin sminkade mig =)
Kändes så skumt när de stod en lärare o stirrade mig i ansiktet o sa åt mig att blunda o titta.. o så skrev hon lite i sina papper o tackade o gick..

Usch de var jobbigt kändes som om de var mig hon bedömde o inte sminkningen =) Men jag vande mig efter ett par vändor. Och de verkade som om de gick bra för Kusin. Hon fick bra omdömme sen. Så jag blev glad var jättenervös för hennes skull.
Men som sagt så gick de bra!  Ska ta och o lägga upp bilden jag tog på tåget ser ut som om jag har universums största näsa... haha..
Men Kusin är jätteduktig på att sminka så de får hon komma o göra igen. Kändes skumt att gå med festsmink genom stan o åka tåg med det men snygg var jag ...

Nu måste jag göra nytta här.. tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: Ullis

Har du någon bild så man får seden fina sminkningen?! Kram

2009-09-17 @ 21:46:56
URL: http://askenberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Det här är ju en sån sak som måste ut på bild ju! puss puss

2009-09-18 @ 16:25:32

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0