Så där välkommen lördags kvällen

Så då var det lördagskväll igen och jag har gjort det jag ska idag.. Städat och plockat o diskat och nu är även jag ren och fin =) Påklädd o klar o håret är i oordning men de ska vi nog kunna ordna till med =P

Nu säger jag välkommen till lördagskvällen och skål..



Fast nån sån blir de inte ikväll, iallafall inte vad jag vet .. =)

Vem vet vad som händer, inte jag iallafall... nåt kul pågår säkert nånstanns.. men där är inte jag.
Jag är hemma o filurar på vad vi ska göra ikväll. Radion och eastfm är på och de spelar en massa dansmusik, nog rycker de i dansnerven....

Vi får se MrP är väl hemma om nån timme eller så kanske kommer han med nån idé om vad som ska hända ikväll.
Kanske finns de nåt på burken att se på??

Nu ska jag iallafall fortsätta läsa min bok Under solen av Lisa Marklund..

Happy lördagskväll på er alla =)


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0