Presenten klar

Nu så har jag hittat en bra present till mamma, ingen groda men den blir bra ändå =)

I dessa oaket gömmer det sig =)

Nu ska jag klä om til träningskläder för 18.00 är det dags för jympa på F&S känner att jag behöver röra på mig och komma in i träningen igen, har latat mig allt för mycket den sista tiden ...

Men de ska vi ända på träning idag och på tisdag och så ska jag försöka pressa in ett gym besök på torsdag så är den här veckan fylld..

Hoppas ni haft en bra söndag.. Det har jag ...


Lämna ett meddelande
Postat av: Ullis

Känner samma med träningen för min del! Vad ska du träna på tisdag? Kan det möjligen vara skivstång/spinning? I så fall hamnar vi på samma pass, bokade in det imorse! :) Hoppas vi ses nåt i veckan! Kram

2009-09-13 @ 20:26:50
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0