Nån har snott min tvättid!!!

Och puckot har snott den redan innan jag ens har börjat tvättiden!
Jag skulle ha börjat 17.30 gick ner fem min innan för att starta maskinerna, och ve o fassa nån har redan stoppat in sina kläder i maskinerna o satt igång.
Jag ville trycka på stopp o ta ut de otvättade kläderna.
Men jag är en snäll tjej så jag skrv en lapp där jag skrev att de gärna fick "låna" min tvätt tid när jag själv fått chansen att åtminstone få tvätta de 2 maskiner! jag hade... Än så länge har ingen ringt på dörren skrev mitt namn såklart.
Ska strax gå ner för att kolla om de tagit bort sina j-vla kläder så jag får tvätta!!
Måste ju tvätta idag ju ska ju packa T's väska o lämna över henne imorgon ju och jag hatar att lämna en massa smutsig tvätt. Pappa M ska ju inte behöva tvätta d första han gör när hon kommer dit ju


Åhh är så irriterad hade lugnat mig lite men nu tänker jag på de igen o blir arg.
Usch...

Till saken hör den att man får ta tvättiden om ingen börjat tvätta efter 1 timme .. och de skulle ju vara 18.30 inte 17.15!!!

Fy skäms på dig grannen!

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0