Mitt i veckan dagen

Så då var det mitt i veckan igen.. och jag är liiite trött men de går över. De är höst nu och de känns i kroppen. Men vädret är helt underbart ute varmt och skönt o solen lyser faktiskt ibland..

Veckan är fullrpoppad med saker och de går i ett hela tiden.

Jag hinner inte med annat än att göra det jag ska göra,

Så som att jag måste sortera tvätt nu för de är tvättstuge dags igen! Som vanligt...
T är ute o leker med W så hon har de bra .

Nej nu måste jag verkligen sortera kläderna.

Vi ses o hörs ska försöka blogga om nåt kul nu nån dag när jag har nåt kul at berätta...


Tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Brukar ju kika in titt som tätt men ja saknar lite uppdatering av era dagar i bilder:-) Så fram med kameran nu! :-) Ses imorrn

2009-09-10 @ 00:18:27

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0