Livet är för kort för att kastas bort


Så är det och de stämmer livet är på tok för kort att kastas bort på onödiga saker som oro över sånt man ändå inte kan styra över...
Lika bra att leva livet nu och inte gripa efter saker som ändå är onåbara..

Bättre att njuta här o nu!

Jag ar bestämt mig idag att jag ska inte vara trött längre nu på måndag ska jag ta tag i allt som jag har velat göra ett längre tag nu. Jag börjar ju med att klippa mig på lördag o de ska bli en förändring.
Sen ska vi ju göra iordning här hemma o de blir kul. Om än mycket jobb men kul. Jag ska äta en massa frukt och dricka mycket vatten och börja träna ordentligt! SKA träna minst 2 gånger i veckan!
Oavsett hur mycket jag än har att göra. Allt handlar om planering o inget annat.

De svåra just nu när T är hos mig är att hon vill leka med W hela tiden o då måste ju jag vara hemma. Men jag ska prata med W's förädrar om de är ok att de kollar till henne när hon leke med W så kan jag gå o träna =)

Sen ska jag se till att ta tag i det jag måste göra direkt, istället som de jag gjort den här veckan bara skjutit upp allt hela tiden....

Nej nu ska jag snart laga mat de blir höstpytt i panna med kantareller , mums...


Mitt livs 2 största kärlekar!


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0