Iskallt ute

Idag är de verkligen iskallt ute, kollade termometern nyss o den står bara på 8 grader brrr.. usch o fy nu är de kallt på morgonen.
Svårast av allt är att veta vad man ska klä på sig för de blir ju trots allt ganska varmt på dagen...

i-landsproblem..

 

Hur somhelst så var jag o T på kalas hos mamma igår, de var hennes födelsedag...

Hon blev jätteglad för sina paket =)

Så de blev lyckat trots att jag inte fick tag i den där grodan men jag ska leta vidare kanske hittar jag den ändå, nu när jag inte måste hitta den..

Kollade in svecka hollywood fruar igår.. hmmm vet inte vad jag ska säga gillade inte den där Anna Anka (o stackars människa för att heta anka i efternamn... ) Hon verkade väldigt osympatisk tycker jag men men....


Nu ska jag göra mig iordning vi ses o hörs sen

Tjingeling


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0