Idrottsskada..

Aj aj jag ahr råkat ut för en idrottsskada... usch o fy...

Jag fastnade med min nagel på lillfingret i träningsskon (fråga mig inte hur jag gjorde det men jag lyckades..) och böjd nageln bakåt så de blev en spricka i den lååångt ner o de blödde... Först vågade jag inte titta på fingret utan bara höll på nageln för de kändes som om den hade losnat helt.

Bläää de gjorde så ont så jag ville gråta..

Töntigt eller hur?? haha .. men nu har jag ont i fingret så jag inte kan skriva på datorn med alla 10 fingrarna ..
Stackars mig ...

i-landsproblem jag vet... men de gör faktiskt jätteont...


Lämna ett meddelande
Postat av: l

see, det är därför jag inte sportar... =)

2009-09-16 @ 15:47:22

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0