Gormorgon godmorgon

Idag är de sannerligen en god morgon, allt gick som det skulle i morse och ingen gråt eller tandagnissel =)

Till Matte: Min kamera har gått sönder så jag har bara mobilen =) Men ja lovar att de ska bli mer bilder! Hörs ikväll eller om vi ses om överraskningen har kommit till T ...

Jag måste ta o ta tag i de här med bilderna alltså men vi hinner ju inte göra nåt men iallafall. Har ju lite bidler från helgen som kan få åka upp de blir nog bra det =)

ja just de cirkusen är i stan och T ville gå men vet ni de skulle kosta oss nästan 400 kr för mig o T att gå jösses de tar bra betalt de där cirkushästarna. Men jag ahr lovat att vi ska försöka hinna se på de små ponnysarna som går i Vasaparken, de står i en liten hage så man kan titta på dom och förhoppningsvis klappa dom lite med.

Imorgon åker T till pappa Matte igen... snyft tiden går för fort .. Men som tur är så är de snart fredag igen och hon kommer till mig igen.

Nej nu måste jag sätta i gång här.
Bilder ska ni få senare idag


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0