Bilder efterlystes

Så här kommer det =)

Här är lite bilder från när vi var i Örebro i helgen som var o hälsade på MrP's pappa med familj.
Vi var ute i skogen och plockade svamp och hittade massor med gula kantareller och några andra svampar som jag har glömt namnet på =) Men goda var de.
Sen på söndagen innan vi åkte hem så var vi på Gustavsvik och badade de var jättekul. Vågmaskiner och kanor och strömar ja en massa skoj. Och de var varmt i vattnet så jag frös inte haha. =)

Men ialalfall här har ni bilderna:

Börjar med skogen:

T i gula regnkläder i skogen, henne tappade man inte bort direkt =)


Pappa, lillebror D, MrP och T disskuterar var svampen finns nånstanns..


T sminkar lillasyster S


T har blivit sminkad av lillasyster S, T har valt färgerna själv


Dålig kvalite men T sover som en liten gris i sängen på lördagskvällen.

Där har ni en helg i Örebro och våra bilder som det blev inte många men en del. av förklarliga skäl så tog jag inte med kameran o fotade på Gustavsvik.. Den vanliga kameran har ju gått sönder o jag ville inte riskera att tappa mobilen i vattnet =)

Nu ska jag titta till T

Mer bilder kommer lite senare , har rensat mobilens minneskort o hittade massor med roliga saker

Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Det var rolig läsning med bilder! Ser ut som ni hade det bra i Örebro :-)

2009-09-10 @ 23:04:56

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0