Ålderskillnad...

En tanke slog mig precis... Jag såg reklamen för Ensam mamma söker på TV3... Jag gillar inte riktigt det där programmet. Har svårt att förstå varför man som mamma utsätter sig själv och framför allt sina barn för den pressen de blir när man är med i tv? Varför??
Jag skulle aldrig ha ställt upp i ett sånt program man kan ju nästan räkna ut att ja iallafall hälften av killarna o kanske tjejerna med är med i programmet för att vara med i tv?
Jag skulle iallafall inte vara med.

Hur som helst .. de var ju ålderskillnad de handlade om nu just de =)
En av mammorna som är 37 år (hon ä bra snygg för att vara 37 men de vet hon om också..) Hon har ju med en kille som är 22 år... Och mamman har en son som är 17 år.. Hur tänker man då? Killen hon dejtar kan i stort sett vara hennes egen son egentlign. Eller sonens kompis...

Visst ålder spelar ingen roll de säger vi alla men har man barn som är nästan lika gamla och man sen är med i ett dejting program på tv så tycker jag ändå att man ska tänka lite grann...

Ålder spelar i vissa fall faktiskt roll.

Hur stor ålderskillnad får de vara mellan de två lyckliga tycker ni??
Spelar åldern någon roll eller är de bara siffror?
Vad tycker ni? Är de annorlunda när de bara handlar om ett par och inga barn är inblandade eller spelar de ingen roll oavsett hur de ser ut runtomkring de två ??

En fråga till varför är man med i ett program på tv för att hitta en man ??
är man desperat, super dålig på att dejta eller helt enkelt bara ute efter att få bli en svensk "c-kändis"??

Jag är lite nyfiken på vad ni tycker så ni får gärna skiva det =)

Nu lämnar jag datorn för nu måste jag verkligen laga mat men nu vet jag vad de blir.. o de är en hemlis =*


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0