Varning för gnäll....

Herregud så ont jag har i mina leder just nu!!
Tror jag ska bli galen... det kryper och moler och värker hela tiden! Jag tror jag blir helt knasig av det här. Inget hjälper inga tabletter inget alls.
Bara att hoppas på att de här fuktiga äckliga väder försvinner så att de slutar göra så f-bannat ont!
det brukar hjälpa att träna men igår funkade det inte alls.

Usch vill bara lägga mig och sova just nu.

Men det går inte... först ikväll kan jag gå och sova

Aja det måste gå bort till på lördag för då ska vi ju partaja!

Inte blev jag sjuk förra veckan men det var ju skönt nu har den här skiten kommit istället.
Känner mig som en gammal tant som har ont o gnäller hela tiden.

Men det får ni ta nu för jag vill bara att de ska försvinna.
Har haft det här i flera år nu och inget kan läkarna göra det är bara att försöka hitta nåt som lindrar det onda..
Jaha ja o vad kan det vara då?? Träning funkade men inte den här gången tänk om det ska vara så här resten av livet???

Nej tack säger jag....

Nu ska jag gnälla vidare på annat håll--

Tack för visat intersse =P

Lämna ett meddelande
Postat av: MBip

Jag vet preciiiis vad du går igenom. Mig brukar det hjälpa (ibland) att peta i sig en tredagars kur med Voltarentabl. Det är inte så bra för magen och inte så bra ihop med mina andra värktabl men vad gör man? Ge inte upp. Vi hoppas på att det kommer ett universalmedel snart :)

2009-10-27 @ 11:41:41
URL: http://bippas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0