Tadahhh

Här kommer ett inlägg som ni har längtat eller hur???
det har varit lite mycket på sista tiden inte mycket tid för att blogga eller helt ärligt så ha rjag intehaft så mycket blogg lust. Men nu ska de ändras på ...
veckan ahr gått i rasande tempo och idag är de lördag...
I onsdags så träffade jag fröken S och hennes lilla bebis Elise såååå söt och jag blev ännu mera bebissjuk, vill ha vill ha... Jag passade på att snuffsa o lukta på henne så mycket jag kunde.
För att stilla mitt bebis-sug men de gick inge bra blev nog bara värre..

Men men de var mysigt =)

I torsdags var de ju bästa killens födelsedag o jag lagade mat o vi njöt av lite vin så där på en torsdag de var mysigt o skönt..
Sen igår blev de mer vin med mamma på Skandia teatern o "hal som en ål" den var så rolig så jag trodde jag skulle dö av skratt ibland =) Tack bästa mamma för den fina presenten.
Jag fick även en ängel som jag har satt i ett halsband som jag fick av min lilla prinsessa. Den ängeln är väldigt speciell för mig ...
Ska ta en bild på den när jag kommer hem så att ni kan se.

Och vad händer ikväll då?? Vet inte riktigt är bjuden på fest men vet inte om jag känner för fest ikväll, kanske blir det en lugn fest eller så blir det en hemmakväll med Babe.. Ingen aning de återstår att se.

Snart kommer ju lillstrumpa till landet o sen kommer V också o då blir de allt anant än lungt =)

Nu ska jag göra annat ...


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0