Söndagsmorgon

En snabbis kommer här...
Filmen igår var mycket bra, men ack lite för läskig...
Usch vilken grym film och hon Naomi Rapace spelar sååå j-vla bra rent ut sagt. Paolo Roberto var ju med han med o först tyckte jag han spelade lite dåligt men de blev bättre efter ett tag.
Men filmen var helt klart sevärd!
Så den rekommenderar jag starkt. Nu ska jag bara få fatt i boken o läsa den med.
Igår så blev de en god bit kött med potatisgratäng till mums =)

Nu ska jag göra lite nytta här, ikväll blir det träning, medelpuls. Skönt ska de bli.

Önskar alla en trevlig söndag.

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Vilken film såg ni? Kram

2009-10-11 @ 17:35:23
Postat av: Moi

Jessie glömde visst säga det haha... De var flickan som lekte med elden som vi såg =)

2009-10-12 @ 17:07:15

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0