Snurr-syster...

Hihi eller åhh elelr nåt...

Lillstrumpa bokade ju biljetter till U2 i München den 15 sept 2010.. Hurra vad kul!

Meeen ...
Igå fick jag sms från henne. Hon har köpt biljetter på rullstolsbundna, nu funderar jag på om man kan låna rullstolar nånstanns,
NEJ de gör jag inte på riktigt vi ska lämna tillbaka biljetterna och köpa nya men nästan allt är slutsålt så de får bli sittplatser..
Men men jag vågar inte vänta på att vi ska få tag i 4 st biljetter på nätet. Ok de är ett år nästan till konserten men ändå, jag vill så gärna se dom så..
De får bli dyrare biljetter o sittplats men de blir nog drag där med.

De ordnade sig trots att de blev så fel först.


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0