Så var det en ny vecka igen då...

Knappt hinner man gå hem på fredagen innan det är dax för måndag igen =)
Men de ser väl likadant ut för alla antar jag..
I vilket fall som helst så har denna helg innehållit en massa roliga saker.
I fredags så fixade vi i T's rum.
I lördags jympade vi och fixade klart i T's rum. äntligen är det färdigt.
 
Och igår så åkte vi till Arkösund och gjorde Vinter-fint där =) så nu kan snön komma...
Sen var vi hos min morfar o hälsade på.
När vi kom hem så var det städning o tvättning som stod på schemat, var ju tvugna att bli av med allt damm som blivit av all slipning o spackling.
Men nu är kläderna rena o hemmet fint igen. Har bara att torka golv när jag kommer hem.

Denna veckan är de jobb som står på schemat o sen ska jag bara vänta o längta efter Lillstrumpa som kommer på torsdag och V som kommer på lördag. Hurra vad kul det ska bli.
T väntar också på Lillstrumpa och jag tror hon längtar ihjäl sig snart. Igår frågade hon 4 gånger när Lillstrumpa M skulle komma.....


Men den som väntar på nåt gott...


Trevlig måndag på er nu måste jag sätta fart här =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0