Ögon och en näsa som rinner...

Fyy vad är det som händer med mig?? Ögonen rinner och näsan rinner hade det varit vår hade jag trott att de var allergi men nu är de höst o kallt ute..

Men jag kanske är allergisk mot kylan?
Nej tänk om det är den hemska Piggi-flu som jag har fått =(
Jag kommer att få knorr o tryne vilken dag som helst..

NEJ jag vill inte...


Äach i vilket fall som helst så har jag inte tid nu heller att bli sjuk. Nej så det så de får vänta till i slutet av november.
Då finns de tid för några dagars snuva skulle jag tro. =)


Bara så ni vet så vägrar jag bli sjuk!

Förresten om en vecka kommer Lillstrumpa och jag fick tillbaka hennes paket med posten idag.. Det har aldrig lämnat Sverige för att adresslappen hade ramlat av..
Så nu får hon sitt paket när hon kommer till Sverige istället.


Knasiga posten ibland..

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Stackare, hoppas du håller dig frisk!! Ville egentligen bara önska trevlig helg=) Ses snart? Skulle vilja se hur ni får det därhemma.. Kram!

2009-10-16 @ 11:16:38

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0