C'est la vie

Jag så är livet de går upp o ner o fram och tillbaka.

Igår blev det träning på kvällen o när jag kom hem så hade Babe börjat i t's rum o fixa tapetskarvar o tagit ut alla saker ut hennes rum.. så nu är de byggplats igen.
Allt måste vara kvar till på fredag då t kommer hem igen.

Åhh men älskade T jag längtar så mycket efter henne att de gör ont i hjärtat.
Min prinsessa.....

Måste ta o fixa lite middag till MrP kommer hem hmm undrar vad de ska bli dag då.
Jag har ingen aning om vad som ska lagas... åhhh frustrerande.
Har alla det här problemet ?? Eller är de bara jag?

Aja de löser sig får väl googla lite här.

Tjingeling

P.s de var "flickan som lekte med elden" som vi såg i lördags på bion D.S

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessie

Tack för info..hihi=) Om filmen alltså. Har ju hört att den är väldigt bra! Kram!

2009-10-12 @ 22:18:03
Postat av: Beauty By Beata

Ja, det gör det faktiskt. Det är skönt.

Go du är som bryr dig!

Hur mås det själv då?

Stor kram till dig.

2009-10-13 @ 12:27:48
URL: http://beatas.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0