Var är julsakerna då??

Jag vet inte var kartongen är med alla julsakerna.. =) Den är i källaren nånstanns... hmm frågan är bara var?

MrP har ju ställt in sina saker i förådet med och nu ska jag spendera dagen med att hitta kartongen. Jag är ledig idag så idag ska det städas och fejas och fixas. Borde ju ta en sväng på fönstren när de ändå är uppehåll.
Men de kommer säkert att börja regna samtidigt som jag har tvättat klart =)

Men tomten är påväg och julen är snart här och det gör det här trista gråa väder lite mer uthärdligt..

Så heja tomten snart kommer du!


Gardinerna o juldukarna är tvättade nu ska de bara strykas börjar med det nu tror jag.

Ha en bra dag nu alla glada =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0