Vaccinerade o klara

Sådär ja då har vi båda tagit sprutan.. T gjorde det på 2:a försöket o jag på 1:a =) Lite pirig var jag allt i magen innan men jag bet ihop o tog den.
Vips så var det över = T vägrade först men så gick vi ut o pratade om saken o sen var det dax o hon tog den.

så nu är det klart. Väntar på mamma som ska komma o fika med oss nu en sväng sen är de tvättstugan haha.. som vanligt när jag bloggar. Verkar ju nästan som jag tvättar hela tiden men de gör jag inte lovar! =)

Imorgon ska jag vara med T i skolan är ledig så då går jag med henne o kollar vad de gör =) Sen följer hennes klasskamrat A med oss hem o då blir det lek för fulla muggar.

Nu ska T o jag kolla in leksakskatalogerna

Tomten kommer snart ju..

Vi ses o hörs (om inte armen trillar av så jag inte kan blogga mer haha...)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0