Ullared förnedrings tv eller ej??

Nu börjar diskutionerna om Ullared på kanal 5 är förnedrings tv eller inte??
På expressen kan man läsa att Rose-Marie och Kjell har blivit trakaserade efter programmet och att de inte tycker att de framstäldes på rätt sätt...

Blir lite förvånad över att folk tror att de i en reality-show kommer att visas upp som vanliga "svenssons", de blir ju inge bra tv av det ...

Sen så är de ju liiite udda.. de spenderar 2 veckor i Ullared och handlar ALLT som de behöver under 1 helt år, presenter, julklappar kläder ja allt. Kan man veta det i ett helt år innan? Jag blir lite fundersam själv kan jag ju inte planera så långt fram i tiden. Tänker hela tiden tänk om nåt händer o så står man där med en massa paket o julklappar som man inte har nåna nvändning för??

Nej tack jag tror jag fortsätter handla som jag gör.. lite i taget.. =)

Men vi får väl se hur mycket skit det kommer att skrivas om denna serie.. Vi vet ju hur det skrevs om Färjan första säsongen och sen kom den tillbaka två gånger till =) Så först så hatar svenska folket nåt för att sen fastna för det o bara älska det ... konstigt det där....

såg ni på Ullared igår förresten??

Lämna ett meddelande
Postat av: Beauty By Beata

Åh, så gullig och omtänksam du är!

Vad fin du gjort headern. Kram till dej!

2009-11-03 @ 16:00:08
URL: http://beatas.se
Postat av: Lisa

Ja, självklart :P

2009-11-05 @ 10:29:42
URL: http://majlisa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0