Träning kl 19

Ikväll ska jag träna... så att ni vet var jag håller hus så är det här jag är..



PÅ det bästa tränningsstället istan. Om ni har tänkt att börja träna nån stanns. Testa då det här stället först! Och se vad ni tycker. Snyggt gym, kanon bra pass både spinning och jympa. Sen har vi såklart aerobics och step med =) Allt för alla smaker kan man säga.
Men idag blir det mammas pass för hela slanten. Måste ha nåt annat o tänka på annars komme rjag att bli galen här =)

Nu ska golvet tvättas bara sen ska det diskas o sen är jag klar för idag..

har inte varit i källaren ännu jaaa jag vet jag skulle ju göra det men... åhh de känns så tråkigt att gå igenom de där kartongerna. Tar de imorgon LOVAR =)


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0